Fai a túa donación para o Carme a través de Paypal

A Asociación Cívica, Cultural, Deportiva e Recreativa “Virxe do Carme de Camariñas” ofrece, a través da súa páxina web, a posibilidade de que, quen así o desexe, poida colaborar cos seus donativos a achegar recursos para que as nosas festas do Carme sigan sendo un referente no calendario festeiro galego.

Calquera camariñán, ou non, dende calquera lugar do mundo, e dende a comodidade do seu fogar, pode facer chegar o seu donativo a través de pay pal. Ese xesto, por modesto que sexa, irá directamente a conta corrente da Asociación e o donante terá un xustificante bancario do seu donativo.

Este é un servicio que nos teñen demandado, sobre todo, os centos de camariñáns espallados polo mundo e que amosan o desexo de colaborar coas festas do seu pobo. Para eles, e para todos, dende xa está operativa esta posibilidade de contribuír por vía telemática.

Gracias de antemán a todos pola xenerosa colaboración e agardamos vernos o 16 de xullo celebrando un Carme que, aínda con restricións, será tan emotivo e tan emocionante coma sempre, aínda que as circunstancias nos condicionen a todos.

Este servizo é posible grazas á colaboración da empresa WP Nordés, propiedade de Diego Alonso Freire, colaborador habitual coas diferentes comisións de festas dende hai máis de 15 anos.

Xa podes colaborar co Carme vía Paypal

Sponsors do Carme de Camariñas

Empresas e institucións que apoiaron a creación da web da Festa do Carmen de Camariñas

fai o teu donativo ao carme a través de paypal